20 listopada 2017

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.
Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies  

                                        

 


 

RUSZA NABÓR DO PROGRAMU MONTAŻU OGNIW FOTOWOLTAICZNYCH W BIERUNIU!

Mając na uwadze poprawę stanu środowiska naturalnego, Gmina Bieruń zamierza ubiegać się  o dofinansowanie inwestycji z zakresu odnawialnych źródeł energii w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Przedmiot projektu zakłada montaż w latach 2018-2019 około 200 instalacji fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej, których głównym przeznaczeniem będzie wykorzystanie wyprodukowanej energii na własne potrzeby w budynkach stale zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Bieruń. Z możliwości udziału w projekcie wykluczone będą budynki, w których prowadzona jest działalność gospodarcza, działalność rolnicza oraz działalność agroturystyczna, a także wspólnoty mieszkaniowe oraz spółdzielnie mieszkaniowe.


Uczestnicy projektu będą zobowiązani do pokrycia wkładu własnego w wysokości 15% kosztów kwalifikowanych, powiększonych o podatek VAT.


Nabór do projektu będzie trwał od 15 maja 2017 r. do 16 czerwca 2017 r.


Niezbędne do złożenia wzory dokumentów opublikowane zostaną na stronie www.bierun.pl w dniu 11 maja 2017 r.

Informacje w powyższej sprawie udzielane są w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Bieruniu (parter budynku Urzędu Miejskiego, naprzeciwko wejścia głównego) tel. (32) 324-24-26 oraz w Biurze Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Bieruniu, tel. (32) 324-24-33.

Burmistrz Miasta Bierunia ogłasza nabór wniosków mieszkańców do projektu, polegającego na montażu ogniw fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej w budynkach stale zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Bieruń.

Przyjmowanie wniosków od mieszkańców w przedmiotowej sprawie rozpocznie się 15 maja 2017 r., a zakończy 16 czerwca 2017 r. (liczy się kolejność zgłoszeń). Prawidłowo uzupełnioną dokumentację, tj. Deklarację udziału w ProjekcieAnkietę dla uczestnika Projektu oraz Oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością na cele realizacji Projektu oraz w okresie trwałości, należy złożyć w powyższym terminie w kancelarii Urzędu Miejskiego w Bieruniu, ul. Rynek 14 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Bieruniu (ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń). Pełna dokumentacja do samodzielnego pobrania, zapoznania się i uzupełnienia, będzie dostępna na stronie internetowej: www.bierun.pl, w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Bieruniu oraz w siedzibie Bieruńskiej Fundacji Inicjatyw Gospodarczych przy ul. Turystycznej 1.

Warunki udziału w projekcie:

  1. Poprawne wypełnienie dokumentacji poprzez uzupełnienie wszystkich pól w poniższych dokumentach:
    a) Deklaracja udziału w Projekcie,
    b) Ankieta dla uczestnika Projektu,
    c) Oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością na cele realizacji Projektu oraz w okresie trwałości

    2. Złożenie powyższych dokumentów w wyznaczonym miejscu i terminie.

    3.Spełnienie przez potencjalnego uczestnika projektu warunków zawartych w Regulaminie uczestnictwa w projekcie pn.: „Poprawa efektywności energetycznej poprzez montaż ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Bieruń”.

 

  Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 7 ]
Regulamin.pdf Regulamin.pdf 0.98MB Regulamin.pdf pobierz
 
Zał. nr  5 - Umowa.pdf Zał. nr 5 - Umowa.pdf 512.96KB Zał. nr  5 - Umowa.pdf pobierz
 
Zał. nr 1 - Zabytkowy układ urbanistyczny miasta Bieruń Stary.pdf Zał. nr 1 - Zabytkowy układ urbanistyczny miasta Bieruń Stary.pdf 200.77KB Zał. nr 1 - Zabytkowy układ urbanistyczny miasta Bieruń Stary.pdf pobierz
 
Zał. nr 2 - Oświadczenie - prawo dysponowania nieruchomością.pdf Zał. nr 2 - Oświadczenie - prawo dysponowania nieruchomością.pdf 342.69KB Zał. nr 2 - Oświadczenie - prawo dysponowania nieruchomością.pdf pobierz
 
Zał. nr 3 - Deklaracja.pdf Zał. nr 3 - Deklaracja.pdf 360.13KB Zał. nr 3 - Deklaracja.pdf pobierz
 
Zał. nr 4 - Ankieta.pdf Zał. nr 4 - Ankieta.pdf 456.39KB Zał. nr 4 - Ankieta.pdf pobierz
 
Zarządzenie Nr B.0050.102.2017 z dnia 11.05.2017 r..pdf Zarządzenie Nr B.0050.102.2017 z dnia 11.05.2017 r..pdf 3.09MB Zarządzenie Nr B.0050.102.2017 z dnia 11.05.2017 r..pdf pobierz

 

Zasady zachowania prywatności  |  Zasady użytkowania
Copyright © 2017 bfig.pl